Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
28.03.2017
Balení zboží
Máte zboží jako dárek? Nyní máte možnost si ho nechat zabalit do balícího papíru a nebo koupit dárkovou taštičku. Produkty naleznete zde číst celé
Zobrazit všechny novinky
Secondhand

Zde: www.studiokrasna.cz najdete použité oblečení pro děti i dospělé, hračky a věci co již nepotřebujeme.

  1. Úvod
  2. Recenze

Ověřený zákazník

Přidáno 03. 11. 2019
Zboží dodáno, bohužel nedodáno s fakturou, kterou potřebuji pro vrácení zboží. Již jednou jsem psala o to, aby mi fakturu zaslali na email, bohužel bez reakce.
20 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 13. 05. 2018
Proti:
3.5 som uhradila objednávku a je 13.5 a stále nič nebolí odoslané ,slabá komunikacia s predajcom
10 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Po prověření kupujícího zjištěno, že recenze je neoprávněná. Zboží bylo ihned odesláno a komunikace s prodejcem byla po celou dobu. Navíc paní byla několikrát urgována ohledně zaslání platby. Jedna věc je podání objednávky a pak psát špatné hodnocení, když zboží nelze odeslat pokud platba není na účtu.

Ověřený zákazník

Přidáno 04. 02. 2018
Pro:
Možnost osobního vyzvednutí
Dobrá komunikace s prodejcem
80 %
přehlednost obchodu
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 18. 04. 2017
Zboží jsem objednala začátkem ledna. Kvůli dovolené 14 dnů zboží dorazilo 1. února. Informace o dovolené sice na webových stránkách obchodu byla uvedena, bohužel jsem ji přehlédla a v potvrzení o přijetí objednávky se žádná informace o dovolené a neodesílání zboží již nevyskytovala. Ihned po obdržení a otevření zásilky jsem zjistila, že místo objednaných dětských prstýnků s motivem Hello Kitty mi byly zaslány prstýnky s motivem princezen a punčocháče byly poškozené - bylo puštěné oko. Hned po zjištění závad jsem tedy odeslala na obchod dotaz přes jejich kontaktní formulář na webových stránkách, kdo hradí náklady na dopravu při reklamaci. Bohužel se nikdo neobtěžoval mi na zaslaný dotaz odpovědět. Dotaz jsem tedy učinila ještě telefonicky 3.2.2017 a poté, co mi bylo sděleno, že náklady si hradím sama, jsem zboží odeslala k reklamaci. Reklamace byla převzata dne 7. února 2017. Vzhledem k tomu, že ani po 30 dnech jsem neobdržela žádnou informaci o stavu reklamace, dne 24.3.2017 jsem učinila e-mailový dotaz na stav reklamace. Na dotaz se opět nikdo neobtěžoval odpovědět a dne 29.3.2017 jsem obdržela zpět zboží s dopisem, ve kterém jsem byla informována o tom, že u prstýnků byla provedena výměna a že reklamace na punčocháče nebyla uznána z důvodu toho, že se jedná o mechanické poškození, nikoliv o výrobní vadu - viditelné známky přestřižení. Dole na dopise bylo rukou připsáno, že balíček byl vrácen dne 15.3.2017 jako nevyzvednutý. Informaci o tom, že nebyl balíček vyzvednutý považuji za nepravdivou, protože na mnou uvedenou adresu žádný balíček doručován nebyl, neměla jsem ve schránce ani žádnou výzvu od pošty k vyzvednutí zásilky.Co se týče punčocháčů, tak pokud byla reklamace punčocháčů posouzena tak, že punčocháče byly mechanicky poškozeny přestřižením, tak mi již přestřižené byly zaslány, neboť jsem jednak balíček neotevírala nůžkami a jednak díra v punčocháčích byla na místě, které bylo složeno dovnitř. Shrnu-li tedy zkušenost s tímto obchodem: tak jsem si objednala zimní zboží na začátku ledna, dostala ho k užívání na konci března a to poškozené - zboží je pro mě tedy již bezpředmětné a druhé zboží z balíčku, které mi bylo zaměněno za jiné a poté vyměněno, ovšem bez jakékoliv omluvy za pochybení; absolutní ignorace na veškeré snahy o komunikaci - vše bez odpovědi a nakonec nedodržování ani zákonných termínů k reklamaci. V tomto obchodě už nikdy nebudu nakupovat a nedoporučila bych to ani nikomu jinému.
10 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Paní bylo omylem zasláno jiné zboží, ale k výměně došlo a to ihned. Poštovné jsem hradila 2x jelikož zásilka nebyla poprvé převzata - já nezodpovídám za služby dopravců, pokud dojde k pochybení na jejich straně. Ovšem paní na mé maily nereagovala, byť byla informována o tom, že balíček ji byl zaslán. Následně mi byl vrácen a zasílala jsem jej znovu až se paní ozvala. Co se týče reklamace, zboží bylo poškozeno, nejednalo se o výrobní vadu jako je puštěné oko. Paní byla informována několikrát mailem i s omluvou za chybně zaslané zboží. Následně si můj mail dala zablokovat a telefon nezvedala. Veškerá komunikace z její strany byla jen o vyhrůžkách. Zboží není problém vyměnit pokud se jedná o výrobní vadu. Paní se mě snaží úmyslně poškodit, jelikož reklamace nebyla oprávněná.

Ověřený zákazník

Přidáno 31. 03. 2017
Proti:
Nekomunikuje. Žádné info o dodací lhute..
10 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Na maily zákazníků často nejde doručit žádný email (plná schránka, spam apod.). Jedná se o nastavení ze strany klienta ne mé. Na všechny emaily je reagováno. Jen podotýkám, že z časových důvodů nelze na maily reagovat ihned po tom co jsou mi zaslány a v době mé dovolené.

Ověřený zákazník

Přidáno 29. 11. 2016
Seriozní a rychlá komunikace.
Pro:
Kvalitní zboží za přijatelnou cenu.
Proti:
Poštovné zaplatit předem - na dotaz byl vysvětlen důvod.
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 19. 09. 2016
Doporucujem.
Pro:
Pekny tovar za vyhodne ceny.
Proti:
Neviem posudit.
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 26. 07. 2016
Velmi doporučuji,velká spokojenost.
Pro:
Cena odpovídá kvalitě,krásné zboží,velký výběr,dobrá komunikace.
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Recenzí na stránku 153045